Kapitel 27 - Cutie the bomb

Jag vände sakta blicken från hans bröst till hans ögon.
Av vad jag har sett på bland annat filmer verkar de killar som såg bäst ut inte se tjejer som annat än leksaker, till bland annat sex, och objektiferar det kvinnliga könet. Men inte Justin. Absolut inte Justin.
"Tack" Nästintill viskade jag. Fast med tanke på hur nära varandra vi var hörde han lätt vad jag sade. Hans blick var förvånad och hans ena ögonbryn höjdes i pannan i en gest som betyder ungefär 'varför-säger-du-tack?'.
Till svar log jag hemlighetsfullt, hoppades jag, och ryckte lätt på axlarna. Det är inte något han kommer på reda på under en lång tid.

*


"Musik?" Jag nickade och satte min mobil i dockan, gick in på spotify och tryckte på shuffle innan jag slängde mig i soffan. När jag hörde vilken låt det var som spelades blev det däremot andra takter, jag ställde mig snabbt upp och sprang till badrummet för att hämta en hårborste. Jag kutade till vardagsrummet och höjde borsten i höjd med munnen för att använda den som mikrofon. Jag började rappa med med i låten och kollade bort mot Justin som förmodligen inte förstod ett dyft av vad som just hänt. Jag skrattade förtjust till och vinkade till honom mot mig. Lydigt gick han mot mig och grabbade tag om en wii kontroll och ställde sig framför mig.

 

"Cutie the bomb
Met her at a beauty salon
With a baby Louis Vuitton
Under her underarm
She said I can tell you ROC
I can tell by your charm
Far as girls you got a flock
I can tell by your charm and your arm
but I'm looking for the one
have you seen her?"

 

Jag rappade Kanyes del och Justin sjöng hooket av Jammie Foxx i ingen mindre än Gold digger. Jag gick runt samtidigt som jag höll blicken mot honom och stod nu upp i soffan. Justin himself tog i med så mycket inlevelse som möjligt när han sjöng

 

"She gives me money
When I'm in need
She gives me money
When I'm in need
I gotta leave
I gotta leave
I gotta leave"

 

Om och om igen. Det var ytterst underhållande att kolla på så som han spexade.

 

*

 

"Aye berätta om ditt... vad var det du kallade dem? Crew?" Han skrattade och nickade.

"Yesbox, eemh okej. Först tar vi väl Scooter, som du träffat. Han är som sagt min manager. Sen har vi Fredo, eller egentligen heter han Alfredo men alla kallar honom för Fredo. Han är min kompis som följer med på tourerna och filmar på scenen och tar kort. Typ fotograf. Allison, hon sköter egentligen det mesta och ser till att allt blir perfekt. Hon väljer också ut vem som ska bli kvällens OLLG. Da-"
"OLLG?" Avbröt jag honom. Vad är en OLLG? Only less lad good. Nej den var dålig.
"One Less Lonely Girl, jag tar upp en tjej på scenen och sjunger serenad för henne och ger henne blommor." Svarade han. Jag kisade och kollade forskande på honom.
"Hmm... Vet du vad, jag går och lägger mig. Bye!" Jag går fram till honom och pussar honom på kinden. När jag är ute från vardagsrummet kollar jag ner på vad jag har i min hand.
"Jackpott"

 


 

HELLU DERR GUYS!

Hmm... vad fick hon tag på? VAD HÅLLER HON I?! IIiiih spännande! Lol no.

 

Vill ni hålla er mer uppdaterade om hur det 'går till', updates och kanske sneakpeaks så följ bloggens instagramkonto på: @storiesboutjusten =)

3-5 kommentarer för nästa, snälla? 

Puss och kram ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mer :D

2013-05-13 @ 22:01:02
Postat av: kelly

Så bra

2013-05-14 @ 21:03:43
Postat av: Louise

jätte bra

2013-05-16 @ 17:07:14
Postat av: Anonym

Super bra som vanligt! Hoppas det kommer nytt snart

2013-05-19 @ 21:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback