Kapitel 24 - Can I fly now?

 

"Hit me with your sweet love, steal me with a kiss, I'm miss sugar pink, liquor liquor lips, I'm gonna be your bubblegum bitch" Nynnande jag medans jag plockade fram frukost på bordet. Den låten var en utav de få låtar jag lyssnar på som inte är rapp. Jag ställde mig på tå för att nå glasen, men jag kunde ändå inte nå dem. Konstigt, jag når dem alltid? Även fast det var precis så kunde jag ändå nå dem.
Jag ställde mig ännu en gång och försöte mig på att hoppa, mitt uppe i hoppet stannades jag och flög även en aning högre. Kan jag flyga nu också? Coolt
Men när jag kände händerna på mina höfter 'förstod' - jag hade förstått innan, men man blir chockad, tro mig - jag att Justin höll i mig. Jag log ett glatt leende, tog tag i glasen och skuttade med hjälp av Justin ner på golvet igen.
När jag vände mig om igen stog han närmare än jag trodde, så jag kind of gick in i honom. När ska jag lära mig att inte gå in i människor hela tiden? Fast i och för sig, det har slutat rätt bra...
Jag backade ett halft steg och kollade upp på honom. Han kollade ner på mig och äntligen vågade jag möta hans blick, innan hade jag kollat på hans näsrygg mellan ögonen, alltså såg det ut som, för honom, att jag skelade.
Jag fastnade i hans genomborrande blick. Jag kände mig blottad. Naken. Som om han såg igenom min själ och alla mina hemligheter, frågor och misstag. Allt jag åstakommit i mitt som tidigare var tragiska liv. Men han hade lyft mig, han är min bästa och enda vän även om vi inte känt varandra speciellt länge. Jag litade på honom. Och jag hoppades att han litade på mig också.
Mitt i mitt grubblande noterade jag i bakhuvudet att Justins ögon på ett ögonblick, bokstavligen, glödde. De lös. Jag blinkade och kollade noga in i hans ögon. Det bruna såg ut att flyta omkring. De utrålade bestämdhet, längtan, kärlek och desperation.
Kort därefter kände jag hans läppar pressade mot mina. Tiden stod stilla. Jag hade flera gånger spelat upp det här scenariot i mitt huvud men trodde aldrig att det skulle vara så... Kraftfyllt och passionerat. Jag börjar låta mer och mer som en kärleksdeperat tonåring från en blödig kärleksfilm eller något.
Justin tryckte sig närmare och tog tag i mina höfter med sina stora händer. Jag som aldrig upplevt något liknande hade ingen aning om vad jag skulle göra med mina armar och händer så jag lät dem hänga löst vid sidorna. Justin log mot mina läppar och släppte taget om mina höfter och greppade tag i mina händer och förde dem över hans axlar och släppte dem sedan där. Han fäste sina händer i varandra över min svank. Det var mysigt. Jag pressade mig ännu närmare och började pilla i hans hår.

Jag behöver luft! Och det är nu! Men jag vågar inte släppa, tänk om allt bara blir pinsamt? Det kommer det bli i alla fall L, tänk lite... Men om det här aldrig händer igen då? Jag gillar det här. Speciellt med honom. Eller, jag har inte upplevt det med någon annan men är speciellt. En lycka jag aldrig känt. Min mage hade redan efter hans läppar snuddat vid mina pirrat och jag hörde fyrverkerier. Fjärilarna flög runt som galna. Jag vill ha mer men jag måste ha luft.
Jag backade så att våra läppar inte längre var ihoplänkade. Jag andades tungt efter alla känslor som kommit till ytan. Jag sneglade upp mot Justin och såg att han också andades häftigt. Men hans ögon slutade inte glöda för det. Faktum var att de nu dessutom lös hunger. Hunger efter mer? Jag hoppas det.
Det posetiva, fast det fanns mycket posetivt med det här, var att mina känslor inte längre bråkade med varandra om vad jag ville. Jag var inte längre förvirrad. Jag visste vad jag ville ha.

 

Justins perspektiv

Var det möjligt att tycka att Elemenope framstod ännu mer fantastisk nu efter kyssen? Jag hade ett långt tag nu tyckt att hon var en sådan tjej jag skulle kunna tillbringa hela mitt liv med, som flickvän eller vän spelade ingen roll, bara vi var tillsammans. De senaste dagarna har jag dock tyckt ännu mer om henne och velat spendera ännu mer tid nära henne, även fast vi faktiskt bor i samma lägenhet. Hennes lägenhet.
Efter kyssen, som vi var tvunga att avbryta på grund av andnöd, ville jag ha mer. Jag tror Elemenope verkade se det eftersom i hennes ögon svarade med samma känsla, eller känslor.
Jag länkade ännu en gång ihop våra läppar i en aning hetsigare kyss. Mina händer åkte längre och längre ner från hennes höfter, passerade hennes rumpa och stannade precis under på låren. Jag tog sats och satte upp henne på mina höfter. Vi gick ingenstans. inget fumlande till sovrummet jag har varit med om men mina tidigare flickvänner. Vi stod helt stilla och njöt av varandras läppar.
Äntligen. Äntligen är hon min. Min drömtjej är min, min och bara min.

 



Jag vet. Jag suger. Jag är sämst. Jag vet. Ni får bli arga. Jag tänker inte ens sätta gräns på kommentarer på det här kapitlet för jag vet att jag inte är värd det efter det här. Men kom ihåg att jag älskar er ♥


Puss och kram ♥


Kommentarer
Postat av: Ebba

A.W.E.S.O.M.E.

2013-04-30 @ 22:42:38
Postat av: Emelie

Jätte bra!:)

2013-05-01 @ 00:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback