Not åkäj

Detta är verkligen inte okej. Verkligen inte okej (var tvungen att stryka under för betoning på INTE så ni förstår hur INTE okej jag är med det här, förmodligen inte ni heller...)
Men den här veckan har varit/är tuff, kolla bara:
 
Måndag: Trött efter koncerten i Lördags, sov typ (nästan)
Tisdag: Somnade typ så fort jag kom hem och nördade LU
Onsdag: Pluggade till prov som var idag (Torsdag)
Torsdag: "Träning" (d.v.s Sånglektion) och plugga till prov imorgon (Fredag)
Fredag: - 
 
Men jag vet inte, har redan skrivit ungefär ett stycke, lite mer och tänkte fortsätta lite nu innan jag måste plugga, så den kommer förmodligen ut i morgon, låter det okej? (Inte för att situationen är okej över huvud taget då jag aldrig någonsin håller mina löften, jag vet jag suger...)
 
Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback