Lucia

Tjo alla älskvärda läsare!
 
Nu är det såhär att idag är det min födelse- och namnsdag och jag blev precis klar med att städa mitt rum (som ändå blev lite halvdant bc lazy) och ska snart få besök med tårta och I don't even know.
 
Sen ska vi till landet och fira mig där med mormor och morfar och kommer hem i morgon, så inte förens söndag har jag tid. Och då måste jag plugga för jag ligger efter i några ämnen [Duktig (y) ].
 
Howevuh, ska jag berätta något som hände idag?
Vet att du sa nej men jag tänkte berätta i alla fall.
Jo, mina kompisar visste ju om att jag fyllde år idag, så de sa grattis när de såg mig och en (hej Olivia) började sjunga "Ja må hon leva" och hela klassen hakade på. Det var väldigt fint för jag har liksom bara gått i den här klassen snart en termin. Fast jag blev såklart röd som en tomat och gömde mig bakom håret.
 
Nu vet ni det.
 
Puss och kram♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback