Kapitel 11 part 1 - Is it u?

Un, deux et trois veckor har gått. Alltså tre veckor sen jag stötte ihop med där mannen två gånger och Justin två gånger varav en gång med hans vänner. Var de hans vänner? Vän. Det var ett främmande ord för mig att använda i vardagen. Vän. Tre bokstäver, två konsonanter och en vokal. Simpelt. Enkelt. Men främmande. Ska det vara så? För normala ungdommar är det fullkomligt normalt att ha vänner och att umgås med dem. För just det tillfället hade jag sett dem som mina vänner. Men vi umgicks inte. Inte efter det. Alltså var dem inte mina vänner. Snarare bekanta. Eller ickefrämmlingar. I så fall har jag många ickefrämmlingar. Som portvakten. Och så har vi ju... Och han med! Ja precis! Dem, och så får man itne glömma dem heller! Äsch, vem försöker jag lura. Jag vet inte ens vad portvakten heter. Bob? Rob? Robbie? Bobby? William? Bill? Något sånt.

Jag rundade det sista hörnet för att komma fram till skateboardparken innan jag var framme. Idag var det ganska mulet väder så det var i princip tomt. Dessutom var det fredag förmiddag så de flesta är antagligen i skolan.

Helt plötsligt plingade min mobil till. Jag drog snabbt upp den ut fickan och tyckte på hemskärmen. Skärmen lös upp och visade att jag blivit nämnd i en tweet av någon Justin Bieber. Vänta, Justin Bieber? Justin Bieber som i Justin? Justin Bieber som killen som av någon oklar anledning kom fram och hälsade på mig i spiran av Frihets Gudinnan? Justin Bieber som i killen som kom fram för att sitta vid samma bord som mig på Subway? Den Justin Bieber? Apparently L, apparently.
Jag drog händelsen åt sidan på skärmen och tryckte in min kod för att komma in.

'@YoIzElemenope is it u?'

Jag var jag, men var jag jag som i den jag han sökte? Vänta, det blev bara förvirrande. Mina händer for snabbt över bokstäverna på skärmen för att skriva in ett svar.

'@justinbieber it depends on who u're searchin for...' 

 


 


Like I said, senaast idag. Jag nådde inte 2-3 kommentarer på kap 10, men jag är så snäll att jag lägger ut kapitlet, well del 1, ändå.
Vad tror ni han svarar på tweeten? Vad kommer hända? Det hade ju gått tre veckor sen hon stötte på dem. Vilket betyder... Kommer ni ihåg vad det betyder? DET FÅR NI SNART SVAR PÅ! 
Kommentera! Helst både på förra och detta kapitlet!

Puss och kram ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra skrivet:)

Svar: Tackar my friend :)
youknowthagurl.blogg.se

2013-02-06 @ 16:19:58
Postat av: Anonym

Kommer det ett till idag? (;

Svar: Absolut! Försöker komma på hur jag ska fortsätta bara, men absolut! Kramis ♥
youknowthagurl.blogg.se

2013-02-06 @ 21:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback