Kapitel 8 - Too beautiful

Justins perspektiv

"Hey New York! Hur mår ni?" Till svar fick jag ett skrik från flera tusen tjejer, och killar, som befann sig innuti Madison Square Garden.
Det var fullpackat och jag kunde redan nu, efter andra låten känna att det skulle bli en väldigt rolig och händelserik kväll. Jag log och vände huvudet så jag såg sidan av scenen där Chaz och Ryan stod. De log glatt mot mig och blinkade, i alla fall Ryan.

I can fix up your broken heart,
I can give you a brand new start,
I can make you believe

De tog ut en tjej på scenen som gick med darrande steg och satte sig på tronen.
Jag gav henne en blomkrans som hon lade på huvudet och log stort. Jag satte mig på armstödet, höll en arm om henne och kollade på henne, som jag gjorde med alla andra OLLGar.
Det är verkligen intressant hur jag endast av att lägga en arm runt personen i fråga eller tita på henne/honom och hon/han får spel. Något jag aldrig skådat innan jag blivit känd. Men det är underbart, så underbart att ge tillbaka till vad alla Beliebers gjort mot mig. Det var dem som fick mig hit och det är jag otroligt tacksam över.

Jag tog kollade extra noga på tjejen och såg att hon var vacker. Men inte lika vacker som Elemenope. Ingen kunde vara vackrare än henne. Eller mamma är, men inte ens Beyoncé slår henne i den frågan. Faktiskt. Eller kanske lite. Nej.
Hur som helst var hon väldigt söt, tjejen på tronen.

*


"Okej, jag har inte fått tillfälle att fråga dig på hela dan. Men what's up with the subway girl?" Ryan var rakt på sak så fort jag avslutat konserten och kommit in till min louge. Chaz var och letade efter köket och Ryan hade då tagit tillfället i akt. Vi hade inte setts, ännu mindre pratat sedan vi anlände till arenan.

"Eemh... Jag har träffat henne innan..." Mumlade jag fram. Jag vet inte riktigt varför, men mina försvarsinstinkter sattes igång och jag svarade med korta och inte så faktainnehållande meningar även om han var min bästa vän och jag litade på honom till 110%.

"Jaha, vartdå då?" Frågade han med en underton som lät fake. Fakead glad. Fakead glad för att jag träffat henne innan eller för att jag inte sagt något?
"Lite här och där, Scooter gick in i henne här om dagen, någon dag senare såg han henne i en affär och-"
"Jag frågade inte när Scooter träffade henne, när träffade du henne?" Avbröt han mig.
"Varför är det så viktigt? Jag träffade henne vid Frihetsgudinnan, så är du fucking nöjd nu?" Jag hade nu höjt rösten åt honom eftersom jag blev förbannad. Jag kunde även se hur han håll på att brista.
"Vi är förfan bästa vänner, vi säger allt till varandra! Jag sa till dig när jag fick en ny flickvän senast, minns du inte? Minns du inte Joanne? För jag minns tydligt hur hon flörtade med dig!" Röt han tillbaka.
"Elemenope är INTE min flickvän, och varför är det så viktigt för dig? Har du en crush på henne eller?"

Hon, Elemenope, var verkligen inte min flickvän. Jag har träffat henne två gånger, jag känner henne inte ens, så varför gör Ryan en så stor sak av det? Gillar han henne eller? Inte otänkbart, inte otänkbart. Jag menar; hon är vacker. Väldigt vacker. För vacker för hennes eges bästa.

 


 

Ä.N.T.L.I.G.E.N. Jag förstår inte hur ni står ut med mig. Detta är verkligen inte acceptabelt. Fy på mig, verkligen fy på mig. Detta kapitelet har verkligen gått trögt. Kan man lugnt säga. Först tar det fem dagar innan jag ens uppdaterar, sen uppdaterar jag med inlägg om uppdatering om kapitlen. Sen kommer det ut två dagar försent. Förlåt. Verkligen, förlåt.

Även om jag inte kan kräva det här men på kapitel 10, alltså om två kapitel, tänkte jag s om jag kunde lyckas klämma utn ågra kommentarer av er. Självklart kommer det bättre uppdatering med det... "kravet". 
Så jag tänkte om vi kunde öva lite? Se om ni kan kommentera lite? Eller vad säger ni? Eller är jag så dålig att jag inte förkänar det? Jo, det är jag.

Föresten, förlåt om ni hade väntat er ett längre kapitel men jag kan inte det, inte riktigt än. Först och främst; läxor. Skolan går före. Sen måste man sova och äta, sen vill man roa sig lite. Det går åt tid... Mn jag försöker, det gör jag verkligen.

Puss och kram på er och snälla, snälla, snälla ni. Kommentera, bara för att öva? SNÄLLA? ♥

P.s nej, jag kommer inte blinågon som bitchar runt om fler kommentarer hela tiden. Allt jag kräver är lite respons om vad jag behöver förbättra och om vad som var bra. Tack D.s

P.p.s Tack för att ni orkade läsa igenom allt det här! Det betyder guld! ♥ D.s


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas att Ryan och Justin inte börjar bråka iaf (:

2013-02-02 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback