Länkbyte ♥

Okej, här kommer ett länkbyte med http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se  
 
Novellen hon skriver på nu heter 'Varför så komlicerad?' och är hennes andra novell, tror jag.
Den handlar i alla fall om en muslimsk tjej kallad Hayat som träffar på ingen mindre än Justin.
Och det händer en del saker och det tar ett bra tag innan någon kemi mellan de uppkommer. Hon är just nu på kapitel 34 och den är riktigt bra. Följer hennes blogg och kikar in hela tiden. Hehe.
 
Men kolla in den nu!
 

 
Okej, en del undrar säkert varför kapitelet inte kommit upp än men så fort jag publicerat kapitel 9 så skulle vi tydligen ut och äta och sen tvingade pappa mig att följa med mamma och handla så jag har inte ens börjat än. Men tro mig, det kommer ut idag. Jag lovar! Lovar ni att kommentera? 'Cause after all we actually have a deal...
 
Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback