Sociala nätverk. Duuh

Ska jag vara ärlig har jag inte börjat med kapitlet än... Men det kommer snart. Det brukar max ta en timma när jag väl börjat, så det är lugnt!

Hur som helst, om ni vill på något sätt nå mig så kan jag ge ut min twitter, instagram och tumblr. Jag hade kik, men när jag skickade till min bror att han skulle lyssna på Lolly blev det så pinsamt att jag "raderade" den ( loggade ut och tog bort appen)...
Hur som helst:
Twitter: @madeleinelblfk
Tumblr: idobelieveinunicornstillmyendday.tumblr.se där kan ni också fråga mig frågor om allt även om ni inte har tumblr.


Kanske lite tidigt att ge ut, men om ni vill kunna nå mig mellan kapitlen så kan det vara kul! Tänkte även skaffa en kik tillägnad bloggen i framtiden när jag förskaffat mig fler läsare.
Så don't u dare to be a stranger now, okay?

Puss och kram så ses vi snart! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback