Svar

Anonym:
Vad hände med kapitlet?
 

Svar: Okej, såhär är det:
Först och främst, förlåt för den usla uppdateringen och långa förseningen, verkligen super-mega-förlåt!
Men nu är det såhär att det finns en sak som kallas skola. Och i skolan finns det en sak som kallas prov, som jag har tre av nästa vecka och hade ett nu i veckan. Sen är det så att vi går ganska långa dagar, jag är sjuk och somnar i princip så fort jag kommer hem och har ätit. Det är i princip så mitt liv ser ut just nu. Alltså, vakna, skola, komma hem, äta, sova eller kolla på film för att inte anstränga mig så mycket. Och där emellan får jag mina hostattacker som är pretty allvarliga. Höhö...
Förlåt.
Men! Nu sen jag har börjat med ett ex antal kommentarer har jag inte fått det antalet nämnda kommentarer på något av kapitlen... Det fattar 2-3 kommentarer, egentligen. Men jag är snäll och ger er dem ändå.... (Fast nae).
 
Puss och kram! ♥
(Jag kämpar mig igenom kapitlet när jag har tid! (som jag inte har så mycket av) Jaja, bye!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback