Öööh...

I'm stuck.
Jag skrev först en bit på kapitlet, men det blev så dåligt så jag raderade och började helt om istället.
Men nu vet jag inte hur jag ska göra! Vad vill ni ha med i kapitlet? Vem perspektiv? Ni får välja och vraka helt fritt mellan Ryans, Chaz's (vet dock inte vad jag ska skriva till de, men det löser sig om det är så ni vill ha det), Justins, Elemenopes eller kanske någon från justins crew?
Eller ska jag kanske ta in en helt ny karraktär? 
Ni väljer, det är erat val.
Så säg till mig hur ni vill ha det!
 
Kramis ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Justins kanske?

Svar: Er önskan är min lag! Ska börja jobba på det! :)kramis ♥
youknowthagurl.blogg.se

2013-01-24 @ 17:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback