Uppdatering + Shotout

Hallu sweeties!
 
Nu är det nämligen så att jag har en shotout och lite information att förmedla er.
 
Först: Shoutout.

Adrenalinet pumpa i hela kroppen. Jag hoppade upp och ner på samma ställe. Som en levande jojo. Introt till As Long As You Love Me började spelas. Jag sprang ut på scenen,ljudnivån i arenan höjdes med hästlängder. Jag sprang fram till scen kanten och tog på alla händer de skrek. I morgon har de säkert ingen röst. Lyckan rusade i min kropp. Detta är bästa som finns.

Jag,Jaden och Alfredo satt i bilen på väg hem. Vi satt och snackade om någon snygg brud som Alfredo hade sätt i Fredags på festen hos Drake. Jag satte på radion. Will.i.am s låt med Britney spelades den är faktiskt riktigt bra. Jaden skruvade upp volymen. Plötsligt springer något över vägen,jag ser inte vad det är som att det är så pass mörkt. Jag tvärbromsar men vi körde på djuret. Jag kliver snabbt ur bilen och springer fram,där ligger en kille som ser ut och vara i min ålder. Han är full av blod och han är säkert medvetslös. Jag ringer ambulans och berättar vad som har hänt. När jag lägger på och kollar på platsen där killen hade luggigt på marken. Men den var tom. Hur kunde han försvinna,han låg ju där nyss. Jag var alldeles förvirrad. Hade jag drömt eller något. Nej jag är så vaken man kan bli. När ambulansen anländer kommer Jaden och Alfredo ur bilen. Jag säger att killen är borta. De frågar om det var ett skämt eller något men jag är helt seriös. De säger att det säkert bara var ett djur.

Det var alltså en liten del av kapitel 1!

Så klicka er in på novellen http://thebieberheaven.blogg.se/  !!!!!
 
 

Nu till informationen slash Uppdaterings-saken... 
 
Nu är det så att jag inte orkat skriva eftersom jag är en ytterst lat person. Ursäkta, men det ingår i en del av min personlighet och går tyvärr inte att 'ta bort. Jag är ledsen.
 
Men jag försöker pressa mig själv att jag ska ta fram dokumentet och skriva på det. Jag försöker.
Kanske skriver något ikväll, för jag känner mig skrivsugen just nu.
 
Kramis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback