Kapitel 42 - You're such a tease

Vill du ha något och lyssna på? Somebody - Bridgit Mendler 
 
 
Jag sträckte upp armarna och gäspade när jag klivit ut ur en utav alla de bilar som tagit oss alla från flygplatsen till hotellet vi stannade på under vår visit i London. Alltså två dagar då två konserter skulle äga rum i London. Ja, många fans, eller mer specifikt Beliebers, ville se sin idol så under två datum skulle vi alla behöva stå ut med den brittiska dialekten och det blandade vädret som ändrades häftigt. Men termen stå ut med passar nog inte så bra, jag gillar det. Alltså London. Tror jag.
"Trött?" Jag hoppade till av den plötsliga rösten som befann sig vid mitt öra. Jag vände mig om och slog till honom på armen.
"Inte schysst!" Skrek jag efter honom när han gick in mot hotellets entré, helt ignorant angående mig och händelsen innan. Jaha? 
Jag rättade till tröjan och kepsen innan jag sprang efter honom för att ta tag i hans varma och lena hand. Usch, nej och fy. Mitt liv börjar låta mer och mer som en sådan smörig kärleksfilm. Jag springer inte efter folk, och absolut inte håller hand med dem. Men Justin... Han är inte som alla andra. Han är inte vem som helst. Han är min.
Jag kände hur min mage pirrade till, så jag såg ner på den och kom på mig själv med att le. Stort. Jag bröt blicken från min mage mot min min arm, och vidare ner mot min hand som var sammanlänkad med Justins. Pirret ifrån magen spred sig upp mot bröstet och orsakade en stor lycka och värme inombords. Jag såg upp rakt fram igen för att inte gå in i något och klämde till i Justins hand. Han klämde tillbaka och jag kunde känna hans blick mot min kind. Borde jag kolla tillbaka? 
Jag vände huvudet mot honom och såg djupt in i hans bruna ögon och fick en flashback från när vi gick ut ifrån mataffären och blev överfallna av paparazzis hemma i New York.
 
Justin fick tillbaka sin vanliga ögonfärg, han slappnade av och han hade blicken fäst vid mina ögon. Hans blick borrade in sig i min och vi stod så ett tag. Bara kollade in i varandras ögon. De var vackra, hans ögon, måste jag erkänna med den gyllenbruna färgen och grön/gula kanterna som smälte ihop med varandra i mitten. Det var magiskt nästan, som om det flöt omkring ett eget liv där inne.
 
Jag höll fortfarande med, hans ögon var magiska. Jag skulle aldrig någonsin tröttna på dem, det finns för mycket att undersöka me dem. 
Jag skakade på huvudet för att komma tillbaka till verkligheten igen, men hade liksom fortfarande tankarna om Justin i bakhuvudet. Som alltid.
 
 
*
 
 
 Pausa den förra och starta Lego House - Ed Sheeran istället
 
"Vet du vad som fick mig att fastna för dig i första början?" Justin och jag hade legat i den stora sängen i den stora sviten i det stora hotellet. Mycket stort här... Hur som helst har vi bara gosat ner oss med mjukis byxor och en stor tröja, eller i alla fall jag då Justin var tröjlös, i sängen och pratat om allmänna saker. Något som gjorde det hela bättre var att jag låg vilad mot hans bröst och lyssnade på hans hjärtslag och andetag när han pratade.
"Nope, har fortfarande inte kommit på varför du ens håller kvar vid mig." Tänkte jag högt medans jag kollade upp i taket med en rynka placerad mellan ögonbrynen.
Justin vände sig plötsligt så att jag ramlade av honom och han låg riktad mot mig.
"Hey, lyssna nu. Jag fastnade för dig för att när jag såg dig, lade jag märke till hur fantastiskt vacker du är. Och jag kunde inte släppa blicken ifrån dig och tänkte på dig hela tiden tills vi sågs igen. Och sedan när jag lärde känna dig blev jag helt fast i dig tack vare din fantastiska personlighet. Du väcker fram känslor inom mig jag aldrig känt förut. Och jag slås fortfarande varje gång av hur vacker du är, men nu inte bara på utsidan utan också enda från insidan." Sade han samtidigt som han höll blicken stadigt i mina ögon. 
Var det verkligen så här han kände för mig? Fick lilla jag honom att känna så? Samtidigt som jag tänkte hit och dit om hur jag hade lyckats med det kände jag en stor lycka. Han kände som mig. Han gillar mig verkligen så som jag gillar honom. Eller är det mer än så? Är det något starkare och kraftfullare? Något så vackert och betydelsefullt som riktig kärlek?
 
Mer hann jag inte tänka på innan jag kände hur hans läppar pressades mot mina och han tog tag med ena handen om min käke och den andra låg löst vid min midja. Till en början hade jag inte hunnit besvara kyssen då jag blivit så pass chockad, men när det sjunkit in, alltså allt som hänt de senaste minutrarna inklusive kyssen kysste jag honom tillbaka med all passion jag kan åstadkomma och placerade händerna bakom hans nacke, dock under vissa svårigheter då vi fortfarande låg ner för att trycka honom närmare. Han rullade runt en fjärdedels varv så att jag låg över honom. Jag lade mig bekvämare och placerade mig själv på hans mage med benen på vardera sida om honom och förflyttade händerna från nacken till hans hår som jag drog händerna igenom. Justin förde handen han hade på min käke ner mot midjan där hans andra hand låg, därifrån förde han båda händerna ner till svanken och smekte den lilla glipan mellan mina byxor och min tröja som visade hud. Jag slickade och nafsade på hans underläpp för att be om en ingång, denna gång ska jag faktiskt släppa lös lite på tyglarna och låta honom hångla med mig. Vi måste arbeta oss framåt för att komma någonstans gällande det fysiska i ett förhållande, och jag vill inte vara den som stoppade det.
Han öppnade munnen och jag förde in tungan som Justins tunga genast började dansa med. Justins händer drogs sakta men säkert upp under tröjan där han rörde händerna fram och tillbaka över ryggen. Han var väldigt mycket kring BHn och öppningen men visste säkert att jag inte skulle tillåta honom att öppna dem. Men det gör väl inget? Jag har ändå tröja på mig. Jag drog mig tillbaka från vårat hånglande och placerade istället blöta kyssar längs hans käke. Jag arbetade mig fram och tillbaka från under hans öra till halsen och sedan över till andra sidan. Jag märkte hur han behövde spänna sig för att inte stöna, men då och då hörde jag allt några som han låtit slippa förbi. Jag flinade lite och arbetade istället ner över hans bröst och mage. Vid det här laget hade jag släppt hans hår för ett bra tag sedan, jag lutade mig istället mot mina händer som stod placerad på varsin sida om honom.
"Knäpp *kyss* upp *kyss* om *kyss* du *kyss* vill" Sade jag mellan kyssarna. Hans händer var snabbt uppe vid BHöppningen och knäppte upp den, mycket smidigare än när han skulle knäppa exakt samma BH för några dagar sedan borta i the States.
Jag höjde på ena armen och drog mig ut ur BHn och upprepade samma rörelse med vänster och slängde sedan bort den någonstans. 
Justin tog bort händerna från min rygg och drog istället upp mig och länkade ännu en gång ihop våra läppar, dock en väldigt kort stund innan han öppnade den och ville fortsätta med den vi gjort innan. Hans händer placerade han på min mage, men endast tillfälligt då han rörde sig uppåt mot mina bröst där han lade varsin hand på båda och masserade försiktigt. Jag stönade in i hans mun och kände hur han log stort. Nej, han flinade stort av att han också hade stor inverkan på mig. 
 
Jag drog mig undan, log ett leende mot honom och gav honom en klapp på axeln innan jag gick av honom för att leta rätt på mig BH.
"DU ÄR SÅ ELAK!" Hörde jag honom stöna frustrerat inifrån sovrummet.
 

 
Ojdå, vad hände där? ;) GILLAR NI DET? SNÄLLA kommentera era åsikter kring detta nu eftersom jag inte har någon aning om vilka läsare jag har, ifall ni är unga eller lite 'äldre' eller blandat och hur ni vill ha det gällande sex och sådant. Så snälla kommentera vad ni tycker, okej?
 
4-6 kommentarer för nästa =)
 

Puss och kram ♥
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

OMFG SÅ GRYMT! ÄLSKADE ATT L LÄT JUJU ÖPPNA HENNES BH ;D

2013-07-17 @ 23:38:46
Postat av: Ebba

Me like ;)))

2013-07-18 @ 00:00:30
Postat av: Emelie

Jätte bra! :)

2013-07-18 @ 02:31:23
Postat av: ida

Jag gillar sånt!! ;) du är jätte duktig på att skriva!! Fast nästa gång ska dom komma lite längre!! ;)

2013-07-18 @ 14:04:32
Postat av: amanda

det var bra, inte för mycket och inte för lite! ;)❤

2013-07-18 @ 23:00:18
URL: http://biebzstoory.blogg.se
Postat av: Bella

Hehe kul att hon "lekte" eller ja rättare sagt retades med honom riktigt bra fortsätt :)

2013-07-19 @ 18:34:23
Postat av: ellinor

gud vilket bra kapitel, omg mer mer mer <3

2013-07-21 @ 03:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback