Länkbyte ♥

 
 
 
Daisy lyfte långsamt sina trötta ögonlock på den regniga måndagsmorgonen och klev långsamt ur den mjuka sängen. Hon gick till den stora dubbeldörren som var tio meter framför hennes majestätiska sovplats. Bakom dörrarna var Daisys garderob som nästan var dubbelt så stor som hennes enorma sovrum. Garderoben hade två våningar, på den första var det ytterkläder och handväskor. Om man gick upp för den vackra marmortrappan fans där oändligt mycket med kläder. Vilken tjej som helst hade dödat för dem medans Daisy inte ens hade bett om dem. Hon tog fram ett par mörka, tajta jeans med klippta hål i, en vit, stickad tjocktröja som visade en liten bit av magen och lite silvriga smycken som passade bra till. Hon gick ner för den breda trappan och tog en vinröd kappa, ett par svarta, höga gummistövlar och sin svarta, Michael Kors väska som hon använde varje dag. Hon lämnade kappan, stövlarna och väskan i hallen och gick sedan vidare till köket för att äta frukosten som familjens kock hade ställt fram åt henne.
 



Okej, det är min kompis (ja, in real life) som har startat en novellblogg (idag!) och jag tänkte, hey, jag har ju ändå några läsare, jag kan hjälpa henne!!?
Hur som helst, jag tycker verkligen ni ska in och kolla även om jag inte vet om det är början till hennes novell eller om det bara är till för att folket som kollar in ska veta hur hon skriver... Hmm...
Hur som helst, jag älskar det verkligen och sättet hon skriver på och allt!
 
Så jag rådgiver er att klicka er in på hennes blogg och läser (det finns mer där!) på http://givemeluve.blogg.se/ !!
 
Puss och kram ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback