SVAR PÅ FRÅGESUND! YAAAY!

Älskar du mig? :')
 
Svar: Såklart jag älskar dig! Du är min sista, dude <3
 
 
Hur lång tid tar det för dig att skriva ett kapitel? 
 
Svar: Det är väldigt olika, ibland tar det bara ungefär en timma, ibland kanske två till tre dagar. Men det tar nästan aldrig längre ätid n så =)
Men nu när jag håller på att planera på de nya novellerna har de blivit längre, har skrivit ca 2 500 ord på en utav dem och det har tagit mig i princip hela eftermiddagen (och såklart en massa pauser ;) ) Dock vet jag inte om allt det ska bli ett kapitel... Men ja =)

 
 
Vilket är ditt favorit godis? 
 
Svar: Jag försöker övertala mig själv om att jag inte gillar godis, alltså lösgodis, eftersom jag alltid mår illa av det, men jag skulle seriöst kunna döda för en påse lättsaltade potatischips och popcorn :')
 
 
Hur gammal är du? 
 
Svar: Gissa =)
Nej men jag är 13, fyller 14 i December.
 
 
Gillar du smultron? 
 
Svar: ÄLSKAR!
 
 
Vad ska du göra nu i sommar?
 
Svar: Hmm... jag ska campa i en husvagn med mina morföräldrar, åka till Berlin i Tyskland, och min syster kommer så vi ska hitta på en massa skoj och såklart sova och skriva =)
 
 
Vad heter du och hur gammal är du? :) 
 
Svar: Jag har 6 namn, men mitt tilltalsnamn är Madeleine (Uttalas Madelän!)
Och jag är 5 014 dagar gammal =)
 
 
När kommer nästa kapitel upp? 
 

Svar: Ömh... Jag vet faktiskt inte... Till helgen skulle jag gissa på...? :D
 
 
Läser du någon novell själv? 
 
Svar: Du skulle bli skrämd om du visste hur många noveller jag läser... Haha nej men, ja. Många.
 
 
Vart får du all din inspiration ifrån? :D
 
Svar: Good question buddy... Nej men jag skulle villja säga att jag själv är lite Gansta (fast det är jag inte) och får inspiration ifrån allt möjligt. Det räcker med att jag ser ett par byxor eller en chokladkaka, eller helt enkelt bara tänker för mig själv och fastnar med tankarna någonstans i rymden, så får jag en ide till en hel novell i princip. Och ibland, nr´är det går ritkgit trögt och jag inte har någon inspiration alls går jag bara in på twitter eller youtube och ser på bilder på Justin om vad han gjort idag eller kollar helt enkelt på ' Justin Bieber Funny Moments' osv.
 
 
Hur många unika besökare har du om dagen?
 
Svar: Jag har ungefär 20-40 unika per dag. Inte så imponerande kanske, men jag gillar det. Jag brukar tänka att vi är lite som en familj som delar hemligheterna som hålls i novellen. Fy vad töntigt det låter, men det känns mer eget, som en liten klubb ungefär. Dock finns det dagar jag blir avundsjuk när jag går in på andras novellboggar och ser att de har typ 60 kommentarer på ett kapitel. Men jag klagar inte. I don't care, I löve it.
 
 
Puss och kram<3

Kommentarer
Postat av: Ebba

JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ DUDE <3

2013-07-15 @ 22:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback