And I say Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuut

Waaah!
 
Jag hade inget internet ett tag så jag var i princip död, men nu fixade vi det så nu har jag ett tillfälligt internet eller vad jag ska säga... Är inte så bra på sådant.
I alla fall, jag loggade in och såg att jag fått 4 FKN KOMMENTARER LIKE WUUUT!? Alltså fyra kommentarer 'samtidigt' (alltså jag er dem samtidigt) är stort för mig, don't judge me.
 
 

 
 
 
 
Ja ni... Någon som kommer ihåg Candice? Hon är som sagt ihop med Chaz borta i Stratty... Det var inte så länge sedan men kommer ni ihåg kapitel 29 del(/part) 1? Läs om där lite så kanske något klarnar för er, ELLER om ni vill vänta och få mer 'klartecken' från mig...? Ni gör som ni vill, såklart.
 
Vill ni ha nästa kapitel btw? ;)
 
 
Puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja snälla ett kapitel nu!!<3

2013-06-10 @ 23:19:21
Postat av: Emelie

Jag vill ha nästa! :)

2013-06-10 @ 23:53:45
Postat av: amanda

Hej asså du är helt otrolig på att skriva, jag tycker att du förkännar fler kommentarer för själv så ÄLSKAR jag din novell och hur du skriver :)<3
Men jag undrar om du vill göra ett länkbyte? kommentera min blogg isåfall så att jag ser det ;)
kram//amanda<3

2013-06-11 @ 19:56:32
URL: http://biebzznovell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback