Hejdå UPTADE; Wattpad

Hej jordinvånare!
 
Jag är ledsen att meddela detta men jag slutar skriva. Jag känner att jag har för mycket att göra och får aldrig tid för skrivandet. Dessutom kommer mitt sommarlov bli fullsäpckat med besök och resor, så tyvärr. Men bara för att tag. Jag kommer fortsätta sedan när jag vet att jag har tid för det.
Det må ha varit en kort tid, men den har varit väldigt fin för mig och jag har älskat det. Så tack för mig, för ett tag.
 
Med tårar i ögonen och ett brustet hjärta över att behöva lämna er säger jag nu
Puss och kram, vi kommer att ses snart ♥
 
 
UPDATE; JAG KOMMER INTE SLUTA/ ta en paus! Jag tänkte aldrig, det var menat som ett skolavslutnings "skämt". Förlåt ifall några blev upprörda eller ledsna.
Men nej, jag tänker inte sluta.
Jag tänker faktiskt skriva på en TILL! Fast på engelsk och på Wattpad =)
 
LÄNK:
http://www.wattpad.com/18733508-7-billion-people-in-the-world-and-i-chose-you?d=ud#.Ubotz_lYNIx 
 
OCH FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE JAR PERFEKT ENGELSKA MEN JAG FÖRSÖKER SÅ GOTT JAG KAN OKEJ?!
 
NU;
Puss och kram ses  väldigt, väldigt snart ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

:(

2013-06-12 @ 22:26:14
Postat av: maja

:'(

2013-06-13 @ 10:59:18
Postat av: Chanel

JAAA!!! tack.. jag läser alltid på wattpad, fast på mobilen, btw synd att du avslutar novellen :((

2013-06-15 @ 00:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback