19 år!

Idag är det en väldigt, VÄLDIGT, speciell dag. 
JUSTIN FYLLER ÅR!
AAAAAAAAAAH! ASDFHGJKDFH;
Jag kan inte fatta att han har blivit så stor, så fort! Han var ju 16 igår!
Jag är så stolt över allt han åstakommit :') Känner mig som hans mamma, men ni Beliebers förstår väl? Att man blir stolt över hur långt man kommit, speciellt när man varit med från börjat (vet inte om slutet av 2009/början av 2012 är början, men ändå!).
 
Hur ska ni tillbringa dagen då? Äta tårta? Ha party? Kolla på NSN? Låt mig veta =)
 

Här är i alla fall en jättegullig video på Justin ett fan har gjort med bilder och videos från Justins första år på jorden till förra året! ÄR HAN INTE HUR SÖT SOM HELST? VILL BARA ÄTA UPP HONOM!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
    
 
    
 
 
 
 
 
 
KAPITEL KOMMER IKVÄLL!
 

Puss och kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback