"All of the boys spend all of the money on love"

Nu kommer det här igen...
Men förlåt.
Ni har säkert väntat i 11 dagar på kapitlet (vad vet jag, ni kanske har struntat i novellen helt också), så kommer det aldrig. Förlåt, men sista veckan av skolan blir stressig med massa läxor och uppgifter och dessutom är det på våren så jag har somnat så fort jag har kommit hem i princip varje dag, alltså har jag inte orkat eller hunnit och på toppen av det är inspirationen bortblåst. Kort sagt är allt skit just nu.
Men nu är det lov! Så det kommer inte komma kapitel varje dag men så ofta jag kan. Det kommer FÖRMODLIGEN ett i morgon skulle jag tro.
 
Hoppas det var svar på din fråga dessutom, Terrie?
 
Puss och kram och förlåt igen ♥
 
P.s GLAD PÅSK!!!

Kommentarer
Postat av: Terrie

jo, tack :)

2013-04-01 @ 12:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback