Länkbyte ♥

Efter en stund somnade han, hans normala andetag byttes ut mot tunga djupa andetag och jag försökte somna jag med. Jag drog in hans doft och var precis påväg att somna när dörren öppnades. Jag ryckte till och kollade skrämt mot dörren, var rädd att det var mamma som skulle slänga ner Justin på madrassen, dock var det inte hennes profil jag fick se i dörröppningen. Det var Chris. Jag la mig snabbt ner på kudden igen och låtsades sova. Han smög in i rummet och ställde sig bredvid sängen för att se på oss. Ett leende var placerat på hans läppar och jag sneglade upp på honom, han såg mig dock inte i dunklet. 
- Det är faktiskt inte snällt att kolla på andras pojkvänner när de sover. Chris ryckte till och kollade skrämt på mig. Jag flinade stort och drog mig försiktigt ur Justins famn för att luta mig i ena handen och se på Chris med ett stort flin. 
- Han är ju så söt! utbrast Chris med gullig skojröst och jag himlade med ögonen. Jag kollade ner på Justin och log stort. Han såg så liten och hjälplös ut där han låg. Med rufsigt hår och slutna ögon. Munnen knep ihop sig och han fick en fundersam blick lite då och då. Inombords höll jag på att dö av over-sweetness. 
- Back of bitch. Han skrattade och backade ett steg. 
- Om jag inte var naken här under skulle jag hoppat upp och kramat dig, skrattade jag och nickade för att förtydliga min mening. Han skrattade till och rynkade pannan. 
- Jag vet inte riktigt om jag vill vara här inne längre, jag kanske hittar en gömd, fylld kondom under sängen!? Jag stirrade på honom men han skrattade bara. 
- Det lovar jag att du inte kommer. Jag var bara tvungen att muta honom lite för att han skulle trotsa mammas regler! skrattade jag och studerade Justin igen. Chris skrattade. 
- Aha, jag lovar att inte skvallra. Jag log och skrattade till.
- Bra. 
- Godnatt? Jag nickade. 
- Godnatt. Han lutade sig över mig och kysste min panna mjukt innan han försvann ut ur rummet och stängde dörren tyst efter sig. Jag la mig ner i sängen igen och studerade Justin en stund innan jag la mig nära honom igen. Det tog inte många minuter innan jag föll in i djup, djup sömn.

 



Okej, det var en liten bit av kapitel 50 på >>> http://mybieberlovestorys.blogg.se/ <<< så om ni gillade det kika jättegärna in på bloggen! Även om ni inte gillade det (vilket är omöjligt) kika in ändå!
 
 
 
 
 
 
Jag hoppas att kapitlet kommer ut idag... Men dår förvänar jag mig kommentarer, helst många :3
 

Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback