Skriver (läs det med fransk brytning så blir det roligare)

Halloj jordinvånare!
 
Nu är det så att jag har börjat med nästa kapitel (Wow).
Och allt jag kan säga är att shit is bout to go down. Jag tror och hoppas att detta komer ta novellen till en helt ny nivå. En helt ny nivå av spänning och drama på samma gång (fastiskt det ända som innehåller varken spänning eller drama, och på samma gång eftersom det är en väldigt tråkig novell än så länge).
Men det kommer bli lite som två världar kan man säga. En i New York (där Elemenope bor och Justin är, för er som missat) och en... Ja vartdå någonstans? Hmm... Top secret material. Loool.
Någon som vill gissa? Det finns inga dumma svar! (som mina lärare brukar säga).
 
Puss och kram så hörs vi snart ♥

Kommentarer
Postat av: terrie

när kommer nästa kapitel?

2013-03-28 @ 16:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback