Svar på kommentar ♥

Ebba:
Är hennes föräldrar döda eller bara lämnat henne??? Om dom bara lämnat henne så kan ju Scooter vissa sig vara hennes pappa!! Älskar din novell du är jätte duktig på att skriva!! Snällla ett tillllllll snaaaaaaaart!!! :DD
 

Svar: Hennes förädrar lämnade henne bara, så de lever fortfaranda =) Hmmm... Det har blivit väldigt mainstream med att Scooter är pappan till tjejen, men vi får se. Jag har något som kommer chocka alla och nej, Pattie är inte hennes mamma. Det är vad jag i alla fall vill få er att tro ;)
Aaaw tack så hemskt mycket! Ni anar inte hur mycket sådana ord värmer. 
Hihi, ska skriva nu så det kommer ut såfort det är klart! Förmodligen idag ^^
Kramis på dig =)
 


Manda:
hej, din novell är otroligt bra! jag har läst mins 60 noveller och din är en av dom bästa.. längtar tills nästa :D kram//manda <3
 

Svar: Aaaaw TACK MANDA! Jag svarade på din kommentar i kommentaren (hehe) men det krånglade asmycket och jag såg inte om de kom upp eller inte med till slut kom det upp, vet dock inte om du har sett det... Hur som helst; TACK SÅ SUPERMYCKET!!!
Kramis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback