Vad ska hända?

Kapitlet kommer i morgon, men jag undrar vad vill ni ska hända härnäst?
Ska jag spola fram lite eller ska jag bara skippa det närmaste dygnet (annars tror jag att jag tar ett helt kapitel om det så kommer det hända lite... annorlunda saker tror jag)?
Eller ska jag byta perspektiv till någon uppe i Kanada eller i crewet eller någon totally random? Typ Josh Hutcherson helt plötsligt för vad jag vet än så länge ska han inte vara med... :P
Okej, nu börjar det spåra men ni fattar poängen, vad ska hända? 
 
 
By the way, idag hade vi besöksrekord! Yippiekajej! Loool men ni fattar inte hur otroligt mycket det betyder att ni tar er tid att läsa min novell, även om vi (endast) är ett trettiotal är jag otroligt tacksam för det. Man tager vad man haver, right? Och jag kan inte vara gladare. Så tack! Verkligen! Jag älskar verkligen att komma in på blogg.se och se om jag fått några kommentarer och läsa dem (ni har ju börjat kommentera duktigare också! JAG DANSAR NU AV GLÄDJE ^^).
 
image
 
image
 
image
 
Random fråga: I min nästa novell, ska jag använda bilder/gifs då tycker ni? Och skyltar till när jag byter perspektiv? (hur man nu får tag på det heheh)
 
Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback