"All the other kids with the pumped up kicks you better run..."

Åh herregud vilken gullig kommentar jag såg nu när jag loggade in. Åh jag tror jag gråter snart. Dethär... Det här betyder så mycket för mig. Ni är de bästa läsarna ever åh vad jag älskar er ♥
 
Ska verkligen försöka med ett kapitel så snart som möjligt, för idag har jag inte haft tid alls. Men jag tror faktiskt jag är 'ledig' i morgon så jag ska försöka få ut ett kapitel till er mina små sötnosar.
 
Jag får dåligt samvete för att jag inte lägger ut kapitel ofta nog som är bra nog för er, men det men kvaliten beror på mitt skrivande endast och inte tid eller vad jag orkar på en dag... (Ja, jag är lat).
 
Puss och kram♥
 

Kommentarer
Postat av: Goda

Hehe^^ that's me.. Ville bara säga att jag älskar verkligen att huvudpersonen inte är någon blonderad plastbimbo som blir kär i justin o han faller för henne, detta är liksom unikt..originellt och annorlunda på ett bra sätt ! Blir så inspirerad av henne att jag vill sticka ut i mängden, precis som hon !

2013-05-11 @ 00:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback