Instagram

Hejsan cuties!
Jag har en fråga jag skulle vilka ställa:
Borde jag skaffa instagram till bloggen? Jag vet att jag inte har tillräckligt med läsare än, men jag tänkte att där kunde jag ställa alla frågor jag vill ställa och säga till er hur det ligger till med uppdateringen osv. Så vad tycker ni? Har ni instagram btw? Skulle ni tänka er att följa mig då? Jag säger till er vad jag heter här på bloggen i så fall om jag skaffar. Om inte nu kommer jag göra det någon gång i framtiden så det kommer bli av i alla fall.
 
Update: Jag skaffade en instagram nu, så följ mig jättegärna på @storiesboutjusten =)
 
Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Goda

Jadå, det skulle vara jättebra! :)

2013-05-12 @ 17:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback