Kapitel 28 - Green eyes

"Vi kommer att ses, dessutom kan vi smsa och skypea och ringa varandra okej? Det kommer bli bra. Jag kommer snart tillbaka ska du se." Justin lugnade ner mig här i hallen. Vi inte kunde säga hejdå på flygplatsen så jag bestämde mig för att inte följa med alls för det kommer ändå bara bli massor rykten och vårat förhållande har just tagit fart och jag vill inte förstöra det. Jag menar, när jag ändå fått kontakt med en människa kanske det första man gör inte bör vara att förstöra relationen. Aningen korkat enligt mig.

Vi hade inte kommit så långt i relationen där vi säger 'Jag älskar dig' än, om det nu ens kommer hända vill säga, men jag tycker väldigt mycket som honom och jag kommer sakna honom. Dessutom tror jag att det här faktiskt kommer bli sista gången jag ser av honom. Vi kommer tappa kontakten redan efter en vecka. Så jag tog vara på stunden genom att hålla om honom länge länge och riktigt gråta ut alla känslor. Det är andra gången jag gråter i hans bröst och andra gången i hela mitt liv. Kanske tredje, jag vet inte om jag grät mycket som barn.

Jag fick helt plötsligt en flashback från när vi blev inlåsta i Victoria Secret butiken. Jag kommer ihåg hur jag hade tvingat Justin att prova en bh. Han hade spexat och löjlat sig medans jag kiknade av skratt nere på golvet.
Inga fler sådana minnen, inga minnen alls. Jag kramade ännu hårdare om honom. Jag skulle sakna honom så.

"Jag kommer s-sakna dig" Viskade jag lågt fram och satte min haka mit hans bröst så jag kollade upp mot honom. Han kollade ner mot mig även om jag faktiskt inte var så mycket kortare än honom. Det skilljde kanske fem eller sju centimeter bara.
"Jag kommer sakna dig med" Suckade han och lutade sitt huvud mot min hjässa.

 

På andra sidan Atlanten

 

"Mamma, vet du hur hon ser ut?" Jag vände mig om från spisen där jag höll på att laga mat till köksön där stolar var placerade varav en av dem satt min son Brooklyn på. Han hade norpat en pajbit utan att jag hade märkt och satt nu och åt odiskret på den. Men han är som sin pappa, alltid hungrig.
Jag dog varsamt av mig mitt förkläde för att inte förstöra min uppsättning i håret.
"Jag vet inte riktigt darling, men jag har för mig att hennes ljusbruna hår är längre än axlarna, och är förmodligen ännu längre nu. Om hon fortfarande håller sig i form är hon smal och smidig och varken lång eller kort, eftersom jag tvivlar på att hon fortfarande växer." Jag log mjukt mot honom och fick tillbaka en ivrig blick som ville att jag skulle beskriva mer. Lilla Brook hade aldrig träffat henne, det var synd. Men jag vill inte riva upp gamla sår, jag vet att vi gjorde fel och inte skulle lämnat henne så men det fanns inget annat vi unde göra. Vi fick helt enkelt inte.

"Hur klär hon sig?" Jag log ännu en gång mjukt mot honom. Jag minns så tydligt hur jag hade stått utanför entren till addresen jag hade sökt upp. Hon hade kommit ut någon kvart efter jag ställt mig där så vacker att det var omöjligt att glömma. Hennes böljande hår var uppatt i en tofs högt upp på huvudet och en simpel t-shirt och lösa jeans med hängslen som hängde på hennes axlar. Hon hade stil även om det inte var så jag skulle klätt mig.

"Ho-"
"Pratar du om henne nu igen?" Jag blev stoppad av min make som kom in till köket med Romeo på axlarna och släpande på Cruz. Bredvid gick Harper lydigt. Jag kollade upp mot honom igen och märkte hur han vickade på ögonbrynen. Jag skrockade till och nickade smått.

"Vem liknar hon mest utav er två?" Frågade Joseph hoppfullt och pendlade med blickem mellan David, min man, och mig.
"Hon är som en blandning av båda, men en sak som är säker är vems ögon hon har fått eftersom mina är bruna. Hon har nämligen eran mammas gröna ögon"

 


 

Rätt duktigt av mig, eller vad? Jag menar eftersom jag kom hem idag för några timmar sen. Hoppas ni gillar det och vad är det som händer på 'andra sidan av atlanten'? Någon som vill gissa?

 

BY THE WAY! Ska någon kolla på billboard awards sen? Om ni inte har länkar så har jag;

 

http://www.billboard.com/bbmabackstage

http://www.livestream.com/billboard

Vet dock inte vilken som är rätt, bara att prova sig fram antar jag =)

 

Puss och kram ♥


Kommentarer
Postat av: Liv

Awesome kapitel!

2013-05-20 @ 07:24:51
Postat av: Emelie

Jätte bra ! :)

2013-05-20 @ 14:20:47
Postat av: Isabelle

E's föräldrar? Jag antog det iaf, var förvirrad först men a, gissning bara! ;)

2013-05-21 @ 07:35:58
Postat av: Elin & Emma - beliebers

Super fin blogg :) Du skriver jättebra också. Gå gärna in på vår blogg och kommentera vad du tycker! Ha en bra dag :)

2013-05-23 @ 14:20:09
URL: http://jusdrewbieber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback