"Let my love take you higher"

Shit! 
Jag glömde inte bort, men jag hann aldrig skriva i lördags och inte i söndags heller för när jag kom hem från Liseberg mådde jag illa och var trött och igår kom jag hem klockan 18 och idag kom jag hem klockan 16 och okej, på den tiden skulle jag kunnat skriva men det sista jag gjorde var att göra ett Engelska prov på 'Omprovs tiden' för min klass gjorde det provet för några veckor sedan när jag var sjuk och jag är trött i huvudet både 'tack vare' provet men också värmen. Det skulle bli 17 men jag svär på allt det var minst 21, typ.
Men ja. I övermorgon är det ju Krsitihimmelfärd och det är långhelg men vi ska möblera om göra om i mitt rum hela helgen så jag har faktiskt ingen aning om när nästa kapitel kommer upp. Jag är jätteledsen för jag känner på mig att det kommer ta ett tag men det är, tråkigt nog, inget jag kan göra åt. Det är mycket nu några veckor innan sommarlovet.
Och helgen efter den kommande är jag också upptagen och kommer förmodligen inte ens att ha tillgång till dator, speciellt inte min dator som jag skriver allt på.
 
Så jag vet, allt suger. Men ni kan gå in på andra novellbloggar så länge om ni vill, så klart. Annars ska jag försöka mitt allra bästa att skriva kapitlet och få ut det så fort jag bara kan och faktiskt har tiden. Annars kanske någon vill skriva den åt mig? Lol. Men seriöst. kommer jättegärna med förslag för min hjärna är tom på all information jag någonsin fått inpluggat/inlärt at this very moment.
 
Vilket långt inlägg, asså shieet.
 
Puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: Goda

Haha nej men det är lugnt, vi.. eller iaf jag, kan vänta på kapitel för jag vet att en vacker dag kommer ett kapitel, de handlar om att ha tålamod :)

2013-05-09 @ 17:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback