Nödsituation; HJÄLP!

Hej vänner! (William Spetz' röst här tack!)
 
Jag skriver på kapitlet, har kommit halvvägs så tror det blir klart idag. Eller i morgon. För jag måste tänka.
Jo, det är såhär att jag måste välja mellan två saker som kommer förändra tja, i stort sett rätt mycket.
Så jag sitter och tänker hur jag ska göra och undrar om jag kan få er hjälp?
 
Min skola som jag går på får inte plats med både a och b klass när 7orna kommer, så högstadiet ska flytta till en annan skola i ett år för att se om det funkar. Sen i 9an vet de inte hur det blir, vi kanske flyttar tillbaka eller går kvar eller får hitta andra lokaler.
Eller så byter jag till en annan skola som verkar väldigt bra MEN då finns det en risk att jag förlorar alla kompisar. Dock bor de i princip grannar med mig, men ändå. Hur ska jag göra? Riskera vännerna för att få bättre betyg eller riskera betygen för att hålla kvar vid vännerna?
Men tänk om jag både behåller mina gamla vänner, får nya OCH behåller betygen (kanske till och med får bättre..)?
 
Ja... Hehe vad tycker ni? Jag funderar faktiskt på att byta skola...
 
Jo förresten, jag måste välja I MORGON! 
 
Och #Beliebershelpsbeliebers
 
Puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle.

Jag hade samma problem än gång (fast annorlunda, min förra skola sög & jag gjorde inte mig själv rättvisa genom att stanna med tanke på betygen och så..) & det första jag tänkte på var kompisarna! Mina föräldrar fortsatte säga "om de är riktiga vänner så håller ni kontakten, jag lovar. Ni hittar ett sätt" osv. Så jag valde den andra skolan, som jag går i nu, och mitt liv har nog aldrig varit bättre! Och gissa vad? Jag håller fortfarande kontakten med ALLA mina vänner! :D & mina betyg går uppåt, ya know. Så jag säger nog; satsa! (Vilket var vad jag ville komma fram till, fast sen valde jag att skriva en självbiografi lr vad det nu heter hehe).

2013-05-27 @ 20:10:42
Postat av: Liv

ny skola, jag skulle aldrig tänka på mina kompisar (är typ forever alone) nej men ja typ.

2013-05-27 @ 21:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback