"Times square can't shine as bright as you"

Aah vad dålig jag känner mig som inte kommer med något kapitel idag eftersom uppdateringen den här veckan faktiskt har varit bra. Eller? Ett kapitel varje dag förutom i måndags och idag då... (Tacka mitt dåliga immunförsvar)
 
Men jag kommer inte hinna med ett kapitel i dag eftersom jag inte börjat än för jag har satt mig själv i klistret. Jag vet inte hur eller vad som ska hända nu! Jag väljer mellan sisådär 2-3 olika alternativ och alla verkar lika lockande så jag vet inte alls.
Men jag hittar på något.
 
Hur som helst; uppdatering.
I morgon eftermiddag ska jag på födelsedagskalas och på söndag ska jag till Liseberg för första gången i år. Iih det ska bli så kul! [<<< Efter? Jo tack jag vet.]
Hur som helst, jag tror jag hinner skriva i morgon förmiddag och jag hoppas jag hinner klart men det tror jag. När jag väl har en ide tar det inte allt för lång tid så det går nog bra, hoppas jag.
 
Alltså, nytt kapitel (förhoppningsvis) i morgon.
 
Pus och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback