"Hold on tight"

Hej kära läsare!
 
Hur mår ni? Bra hoppas jag.
Så, jag vet att kapitlena inte har kommit särskilt ofta eller att de är så värst superlånga. Jag ber om ursäkt för det, men min skola är i princip känd för alla läxor man får. Dock får man tre EA (eget arbete) pass att arbeta med läxorna med, men det är ändå sjukt mycket. Speciellt om man jämför med min förra skola som man hade i princip bara språkläxor och matteläxa.
 
Och Ebba vet jag har mycket att stå i hon också då hon går i nian och dessutom driver en egen novellblogg som måste uppdateras och som hon prioriterar före denna.
 
Men jag tänker ändå inte ge upp för det här är en utav de saker som jag verkligen älskar att göra.
Men räkna bara inte med en asgrym uppdatering. (Inte för att jag tror ni har räknat med det, men man vet aldrig.)
 
Puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback