Update

Okej, en uppdatering bara så att ni vet vad som händer:
 
Jag hade hittat en som skulle göra min design, men hon hade väldigt mycket i skolan och har inte hunnit.
MEN jag har hittat en ny som började här om dagen och snart är klar. Jag måste säga att jag är helnöjd med den designen och skulle aldrig önska mig en bättre =)
 
Så jag antar att prologen kommer upp rätt snart, men då vill jag att ALLA kommenterar ifall ni gillar den eller inte, det går att byta om alla hatar den (även om jag fick posetiv respons på handlingen).
 
Så länge tycker jag att ni kan lyssna på när Kermit (the frog) sjunger Wrecking Ball av Miley. (klicka på länken)
 
http://idobelieveinunicornstillmyendday.tumblr.com/post/63476915263/wompwompmo-wtf-mcr-jalexolantern
 
 
Ha det så bra så hörs vi snart! PUSSSSS♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback