mt

Okej, så hur många av er vet vilka Marianas Trench är?
 
De är ett kandadensiskt band som är grymt stora i Kanada oh lite i Amerika, och har fyra medlemmar;
Josh Ramsay (sångare/gitarrist), Matt Webb (gitarrist), Mike Ayley (basist) , och Ian Casselman (trummis).
Jag hade ingen aning om vilka de var för några månader sedan, min kompis är helt obsessed och älskar dem till tusen. Josh var även med och skrev och producerade Call Me Maybe och Guitar String/ Wedding Ring med Carly Rae Jepsen och har en låt tillsammans med henne som heter "Sour Candy".
 
Här är i alla fall några av mina favorit låtar med dem;
 
Cross My Heart
 
Stutter
 
Haven't Had Enough
 
Truth Or Dare
 
Desperate Measures
 
Fallout
 
Shit vad många det blev... Ja, de är riktigt bra i alla fall, och ni får även lite musikförslag :)

And by the way, ja Justin vet vilka Marianas Trench är, han följer Josh på twittuh (fangirl).
 
Puss och kram :*

Kommentarer
Postat av: Biebzters

Hey, ska vi göra länkbyte? :)
Kan du maila mig? :)

2014-02-23 @ 16:38:38
URL: http://biebzters.blogg.se
Postat av: Mybiebslovestorys

Länkbyte??

2014-03-03 @ 23:19:48
URL: http://mybiebslovestorys.blogg.se
Postat av: Lidre

Jag vet inte vad du gör!! Du skriver så himla bra!!! Sluta unte! Du har lixom inte vart inne på 2månader!!!!! Jjjaaaagggg dööööör kan inte vänta tills nästa kapitel kommer! Snälla kom tillbaks nu! Puss pp dig

2014-04-24 @ 18:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback