Svar till Lidre:

Svar till Lidre:
 
Förlåt. Förlåt förlåt förlåt förlåt. Jag ber så himla mycket om ursäkt. Började gråta när jag läste din kommentar. Jag är så besviken på mig själv. Förlåt. Och jag håller med, det är drygt.
 
Men tänk såhär; om jag varken har lust, ork eller inspiration till att skriva något som börjat bra kommer det inte sluta bra. Jag kommer förstöra allt genom att skriva på den nu. Jag har ABSOLUT INGA idéer, över huvud taget. Jag har inget planerat, ingen plan, inte ens något förberett. När jag skriver så skriver jag väldigt spontant och planerar i efterhand, så allt jag har planerat på novellen ligger redan ute. Det är liksom så jag jobbar.

Men efter din kommentar fick jag faktiskt lite lust. En gnutta skrivsug (till denna novellen) lös upp inom mig efter din kommentar. Dock kommer jag endast göra dig änu mer besviken då jag är en såadn som aldrig tar tar i saker på direkten och kommer låta detta ligga tills åtminstone en tråkig sommardag.
 
Något som bidrar till att få mig att backa undan från bloggen ytterligare är väl att jag jämför med så många andra. Jag menar, jag vet så himla många andra bloggar som skriver bättre än mig och har allt bättre än mig, och de får mer respons än mig också. Dock är respons-delen mitt egna fel då jag inte uppdaterar. But still.
 
En sista sak innan jag återgår till vad jag höll på med innan; se det inte som ett hejdå. Se det verkligen inte som ett hejdå. Hejdå betyder att lämna, och att lämna betyder att glömma. Och glömma är det sista jag kommer göra.
När jag drev den här bloggen var det en av de bästa tiderna i mitt liv.Det glömmer man inte så lätt.
Och tack för komplimangen, det uppskattas verkligen!
 
Älskar er med,
puss <3

Kommentarer
Postat av: Lidre

Jag förstår att din skriv lust kan vara borta o sånt men försök! Det gör inget om det tar 2veckor att få upp ett kapitel bara vi får det! Plus du är jätte duktig på att skriva jemför inte med andra bloggar! Du har ett jätte häftigt sätt att skriva! Men om du känner att bloggen tar för mycket tid förstår jag! Snälla lämmna oss bara inte mitt i storyn! Du kan ju typ skriva klart den här novellen sen lägga ner eller vad du nu vill göra! Puss! <3

2014-05-09 @ 12:57:13
Postat av: Anonym

Snälla kom tbx! Jag älskar din novell så mycket! Du är bäst på att skriva!

2014-06-06 @ 20:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback