Private

Hejsan svejsan!
 
Jag håller på, men det går otroligt segt! Men tro mig, jag försöker knåpa ihop något som kan duga!
Så länge kan ni jättejärna gå in på min privata blogg som ni hittar här: http://youknowthagurl.blogg.se/ =)
 
Jag fick en jättesöt kommentar här om dagen, så jag tänkte svara på den nu:
 
Isabelle:
Herremingud. 
Du är verkligen en naturbegåvning. Wow, alltså.. wow. Så unikt skrivande, verkligen! Älskar din story förövrigt!
 

Svar: Oh my... TACK SÅ MYCKET ISABELLE! DU ANAR INTE HUR MYCKET KOMMENTARER SOM SÅDANA BETYDER FÖR MIG! Det är vad som får mig att fortsätta även när det går hur segt som helst (som nu). Så tack!
 
-
Nu fick jag hicka också. Det var ju... kul. Jag antar att jag får tacka honungsmelonen jag nyss stoppade i mig. Hehe.
 
Puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

HEJSAN! Har lagt ut länkbytesgrejen på min blogg nu :3 Kommentera gärna på min blogg när du 'r klar :3

Svar: Yay! Okej, har gjort det nu, tänkte kommentera med det funkade inte... så jag svarar så här istället =)
Kramis♥
youknowthagurl.blogg.se

2013-03-13 @ 21:01:18
URL: http://mybieberlovestorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback